Sunday, December 21, 2014

Christmas outfit - Stylefruits for Serious Request

Zara coat, scarf - Paul's jumper - Present necklace - Primark shorts - Vintage backpack - Dr. Martens shoes
Voor het allereerst in tijden zijn er twee outfit posts achter elkaar en schrijf ik in het Nederlands want: Een paar dagen geleden werd ik gevraagd door Stylefruits om mee te doen aan een blog-actie voor Serious Request. Ik was meteen enthousiast, ik vind het glazen huis altijd zo leuk! Helaas heb ik dit jaar geen tijd om naar Haarlem toe te gaan (het is echt huilen want de mooie James Bay was daar), daarom ben ik heel blij dat ik via mijn blog wat kan doen aan de actie! 
Serious Request zet zich dit jaar in voor vrouwen en meisjes in conflictgebieden die slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld. De doelen van Serious Request vind ik altijd zo goed. Het is slim om een (relatief, dan denk ik) geld in te zamelen voor een kleiner doel. Zo kun je dat doel beter of sneller bereiken. Stylefruits doet mee aan Serious Request door geld te doneren (100 euro!!) per blog post! Dus met deze post draag 'ik' mijn steentje bij voor de vrouwen en meisjes! En ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe goed en leuk ik deze blog-actie voor Serious Request vind! Hier kun je wat meer vinden over de actie en je kunt daar ook geld doneren! 
Het is zo gek om weer eens in het Nederlands te schrijven, ik ben dat helemaal niet gewend en ik moet veel meer zoeken naar mooie woorden dan in het Engels, haha! De foto's zijn gister gemaakt in Maastricht. Ik droeg een bordeaux rode trui (hij is van Paul en hij is zo groot en fijn en warm) en mijn stippen broekje en de ooo zo (inmiddels) fijne Dr. Martens. Gelukkig kan ik er nu lang op lopen zonder pijn, hihi. De ketting vind ik zooo mooi! Je kunt het op de foto's niet super goed zien maar er hangt een klein glazen steentje aan. Een outfit bedenken voor de Kerst is zo moeilijk, ik kom snel uit op zwart, maar met deze rode items en ketting word het toch wat kerstiger (als je dat een woord vind haha). Wat vinden jullie van een post in het Nederlands? En van deze outfit? En gaan jullie wel naar Haarlem om het glazen huis te bezoeken? 
Have a very mery, happy, lovely, Christmas! 

0 comments

Post a Comment